CONTRIBUTIE

Mini's

recreanten

JEUGDFONDS

MSK Volleybal vindt het heel belangrijk dat alle kinderen kunnen sporten. Er zijn steeds meer gezinnen die dit zelf niet meer kunnen betalen.  Daar willen wij jullie graag bij helpen. Dit kan namelijk via een aanvraag bij het Jeugdfonds sport en cultuur. Zij betalen voor kinderen en jongeren de contributie of het lesgeld en eventueel de spullen zoals sportkleding.

Hoe werkt het?

1. De aanvraag voor een bijdrage wordt gedaan door een intermediair (tussenpersoon). Dit is bijvoorbeeld een leerkracht, buurtsportcoach, schuldhulpverlener of medewerker sociaal wijkteam;

2. De intermediair doet, samen in overleg met jou, een aanvraag;

3. Je hoort binnen 3 weken of de aanvraag goedgekeurd is;

4. Na goedkeuring kun je je kind aanmelden bij de sportclub, muziek- of dansschool of andere organisatie waar je kind op les wil;

5. Jeugdfonds sport en cultuur betaald de contributie of het lesgeld direct aan de sportclub/lesgever. Je ontvangt zelf geen geld.

Let op: Er moet ieder jaar een nieuwe aanvraag gedaan worden.

Ook als je al lid bent van de vereniging kun je je aanmelden bij jeugdfonds sport en cultuur.

Wij hebben Rick Tieben bereidt gevonden om u als ouder te helpen bij de aanvraag van het Jeugdfonds sport en cultuur.

U kunt Rick Tieben benaderen via:

Telefoonnummer: 06- 310 799 00

Mailadres: rick.tieben@primenius.nl

FAQ

Als A/B/C jeugdspeler betaal je het seniorentarief als je mee speelt met de senioren

Opzegging dient altijd schriftelijk te gebeuren. Dit dient altijd 3 maanden voor het start van het nieuwe seizoen te gebeuren.

De contributie gaat via automatische incasso.

IBAN: NL11RABO0343564157

Als een lid NIET via automatische incasso betaald wordt er een factuur van 2,50 aan administratie kosten in rekening gebracht.

ADRES

Sporthal de Veenhorst